Vanlige spørsmål
Les disse spørsmålene og svarene før du kontakter oss, her vil du finne ofte stilte spørsmål og svar for rask hjelp.
Betalingsmåter
For eksport anvent vi alltid forhåndsbetaling. Produkterna forbli fortsatt Nordic Motor Centers eiendom inntil full betaling er gjort.
Depositum
Nordic Motor Center selger bytte enheter, noe som betyr at kjøp av reservedeler fra vår katalog, tar vi er gamle reservedel i retur. Som en garanti for får tillbake den gamle reservedelen tar NMC en depositum utover reservedelens pris. Når NMC mottar den gamle reservedelen vi vil refundere depositumen, unntatt hvis reservdelen er skadet, lese våre salgsbetingelser
Hvor lenge er leveringstid?
Leveringstiden i fra lagervarer er 1-3 arbeidsdager. Bestilte produkter som ikke er på lager vil bli levert innen 3-5 arbeidsdager. Leveringstiden er estimert leveringstider i normale forhold. Nordic Motor Center er ikke ansvarlig for forsinkelser eller ikke levert vare. For fullstendig informasjon, se våre
salgsbetingelser
Hvilke deler vil passe min bil?
Ikke sikker på om den delen passer: Send en
e-mail med en
forespørsel til kundeservice med bilens registreringsnummer slik at vi kan hjelpe.
Hvordan bestiller jeg?
- På telefon +46-42-15 86 00
Alltid gi bilen registreringsnummer når du gjør din bestilling.
Hvilken valuta er prisene?
Prisene som er oppført på nettbutikken er i SEK.
Er prisene med eller uten Svensk moms?
De ser en knapp øverst til høyre i nettbutikken at du kan velge om prisene skal vises med eller uten Svensk moms.
Svensk moms er ladet når:
- Varer er solgt til en privat person eller et selskap i Sverige.
- Varer eksportert til en privat person i et annet land innenfor EU.
Svensk moms er ikke ladet når:
- Varer eksportert til et land utenfor EU, dette gjelder uansett om den personen eller bedriften kjøpe varene. (F.eks Norge)
- Varer eksportert til et selskap i et annet EU land, og det har en sjarm skriftlig MVA-nummer.
Jeg ønsker å returnere produktet mitt
Retur av produktet er kun tillatt etter avtale med Nordic Motor Center.
Klagen, kund ska kontakt Nordic Motor Center kundeservice, fortrinnsvis via
e-post, oppgi fakturanummer og grunnen for reklamation å få en returnummer. Merk at en mottatt returnummer ikke er ensbetydende med å en godkjent reklamation. Forbruker (individuell) bruk av de Nordic Motor Center utsent forhåndsbetalt fraktbrev for retur av varene. Varen skal sendes inn innen 14 dager etter mottak av fraktbrevet. Vid retur av varen sak en kopi av faktura, gyldig returnerer nummeret sammen med en beskrivelse av problemet, helst med en detaljert en, følge varene. Nordic Motor Center sender ut en forhåndsbetalt returetiketten med all nødvendig informasjon. Vi belaster en flat avgift på 1000 SEK frakt for returen i Sverige, uavhengig av vekt / størrelse. Avgift vil bli trukket fra avkastningen beløpet. Mangler du noen dokumenter returneres varen til kunden. Avkastning må returneres godt pakket i samsvar med instrukser mottatt i forbindelse med melding om returneres fil. Enhver skade som følge av utilstrekkelig emballasje belastes kunden.
Hvorfor trenger dere mitt personnummer eller organisasjonsnummer til?
Vi krever at du fyller ditt personnummer eller organisasjonsnummer i orden for din og vår sikkerhet. Ved å gjøre dette har vi kunnet holde ut svindlere. Vi håper du har forståelse for dette sikkerhetsnett. Vi trenger ditt personnummer eller organisasjonsnummer for å kunne verifisere oppgitt navn stemmer med registrert adresse i tillegg til å gjøre en kreditt rapport i forbindelse med faktura. Hvis du betaler i oppkrav eller forhåndsbetaling er ingen kredittsjekk.
Kan jeg få hente reservedeler fra deg?
Vi sender i første omgang våre bildeler til deg av Schenker.
Ordrer for reservedeler til skjer primært i vårt nettbutikk produktet er der. Du kan også lage din bestilling via e-post eller telefon +46-42-15 86 00, alltid gi bilen registreringsnummer ved bestilling. Sjekk alltid med oss, slik at den delen du bestilte er fysisk i vårt lager før du kommer og ta det ut. Når henting resevdelar av oss betalt du kontant eller på forhånd.
Shipping info
Frakt kommer i tillegg til prisen. Tilbake frakt av den gamle reservedelen er inkludert i prisen belastet for frakt da de Nordic MOtor Centers vedlagte fraktdokumenter brukes. Alle returforsendelser må gjøres Schenker og med de av de Nordic MOtor Center vedlagte fraktdokumenter, vil returfrakt gjennomført ved andre midler ikke bli erstattet. Nordic Motor Center forbeholder seg retten til å endre priser på fraktratene uten varsel. Tilbake Forsendelse utenfor Sverige vil alltid bli godkjent og lagt ut av Nordic Motor Center, returfrakt utføres ved andre midler vil ikke bli erstattet.
Fraktkostnaden Sverige
Tilbake frakt av den gamle reservedelen er inkludert i prisen belastet for frakt da Nordic Motor Centers vedlagte fraktdokumenter brukes. Alle returforsendelser må gjøres Schenker og med de av de Nordic Motor Centers vedlagte fraktdokumenter, vil returfrakt gjennomført ved andre midler ikke bli erstattet. Nordic Motor Center forbeholder seg retten til å endre priser på fraktratene uten varsel.
Paket 1 - 34 kg = 625 SEK inkl. moms.
Styckegods 35 - 500 kg = 2375 SEK inkl. moms.
Fraktkostnaden Norge
Ingen svensk moms er belastet på frakt prisen for eksport til Norge. Returfrakt av den gamle reservedelen er inkludert i prisen belastet for frakt. Tilbake Forsendelse utenfor Sverige vil alltid bli godkjent og lagt ut av Nordic Motor Center, returfrakt utføres ved andre midler vil ikke bli erstattet. Nordic Motor Center forbeholder seg retten til å endre priser på fraktratene uten varsel.
Paket 1 - 34 kg = 1200 SEK exkl. moms.
Styckegods 35 - 500 kg = 3800 SEK exkl. moms.
För frakter till övriga länder utanför Sveriges gränser, kontakta oss för pris.
Hvordan gjør jeg hvis produktet mitt bryter ned?
Hvis du har et problem med et produkt fra oss, den raskeste håndtering en
klagesøknad til vår kundeservice på våre nettsider. Da vil du motta svar fra vår kundeservice via e-post samme dag i kontortiden for videre behandling av saken. Hvis du ikke har kjøpt produktet direkte fra Nordic Motor Center, så bør du først kontakte selskapet du kjøpte dette produktet.
Feil i forsyning, transport skade
Dersom godset går tapt eller skadet må varsles i første omgang gjøres til transportøren og deretter til Nordic Motor Center. Reparasjon av ødelagte varer må ikke gjøres eller startet uten ordic Motor Centers samtykke. Kunne noe annet har vært feil i forsendelsen, feil vare eller feil mengde, vennligst kontakt oss slik at vi rette opp feilen umiddelbart og formidle kontakt med transportøren dersom klagen kommer frakt.
Skader og ikke uthentet varer
For fullstendig informasjon, se våre
salgsbetingelser
Salgsbetingelser, garantier, klager osv
For fullstendig informasjon, se våre
salgsbetingelser
Fant du ikke finner svaret på ditt spørsmål ovenfor?
Hvis du ikke finner svaret på ditt spørsmål, vennligst ta kontakt med vår
kundeservice